آخرین اخبار

خانه / دسته بندی نشده / انتصابات جدید در توزیع برق مازندران

انتصابات جدید در توزیع برق مازندران

با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.

رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می‌باشد و به دور از هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه، نظرات مشترکین و ذینفان درون سازمانی و برون سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاش‌های پرسنل زحمت کش صنعت برق باشد.

وی به اهمیت و حساسیت نهاد روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد: قانون گذار جایگاه روابط عمومی را زیر نظر مستقیم مدیرعامل دیده است.

غفاری حرکت سیستمی در روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی باید آگاه، هوشیار، دارای علم روز رسانه‌ای و آشنا به افکار عمومی باشد و تمام تلاش خودش را برای خدمت بهتر به مردم شریف بکار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به نوعی با زندگی مردم گره خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه آن هم، به خوبی احساس میشود و این حساسیت سبب تلاش‌های مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می‌شود.

وی تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این شرکت به ویژه در بحران‌های مختلف را ستود و انعکاس اخبار این تلاش‌ها را از وظائف اصلی روابط عمومی دانست.

غفاری به بیان وظایف و آگاهی روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی یعنی در عرصه‌ای بی وقفه، تلاش ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مجموعه شرکت بویژه معاونین، مدیران و کارکنان خدوم زحمت کش با مجموعه روابط عمومی شاهد موفقیت‌های چشمگیر در پیشبرد اهداف و آرمان‌های شرکت و خدمت بی منت به مردم باشیم.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp