آخرین اخبار

خانه / اخبار / بازکردن درب خودرو با کلید دیجیتال

بازکردن درب خودرو با کلید دیجیتال

اپل و سامسونگ به همراه چند شرکت خودرو سازی قصد تولید کلید دیجیتال را دارند که با آن بتوان درب خودرو را باز کرد و آن را روشن کرد.

گزارشات دریافتی نشان می دهد شرکت های اپل ، سامسونگ ، ال جی و پاناسونیک به همراه شرکت های خودروسازی بی ام و ، هیوندای و آئودی مشغول طراحی و ساخت یک استاندارد جهانی برای کلید دیجیتال خودرو میباشند.

برای بهره مندی از این قابلیت کاربر میتواند وارد اپلیکیشن مربوطه شود و با استفاده از آن درب خودرو را باز کند و خودرو را روشن کند.

هدف خودروسازان از این اقدام ایجاد ارتباط بین کلید دیجیتال و گوشی هوشمندی که دارای NFC میباشد بوده است و اینطور میتوان گفت که با استفاده از تکنولوژی NFC امکان دسترسی به خودرو فراهم می شود البته با استفاده از این قابلیت امکان باز و بسته کردن درب خودرو از فاصله دور وجود ندارد و حتما باید گوشی هوشمند نزدیک به خودرو باشد.

البته باید گفت برخی از شرکت های خودروسازی مانند بی ام و برای بعضی مدل های خود کلید دیجیتال ارائه داده است که با استفاده از آن ریموت میتوان درب خودرو را باز و بسته و خودرو را خاموش و روشن کرد و همچنین روی صفحه نمایشی که بر روی ریموت قرار دارد وضعیت فنی خوردو را نشان می دهد.

منبع: بروزرسانی

 

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp