آخرین اخبار

خانه / اخبار فناوری اطلاعات / تولید انبوه گلکسی S10 سامسونگ آغاز شد

تولید انبوه گلکسی S10 سامسونگ آغاز شد

براساس اظهارات یک منبع آگاه داخلی سامسونگ در گفت‌وگو با The Investor، کره‌ای‌ها تولید انبوه پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی اس ۱۰ را از ۲۵ ژانویه‌ برابر با ۵ بهمن‌ماه آغاز کرده‌اند.

به‌نظر می‌رسد تولید انبوه سه مدل گلکسی اس ۱۰ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۴G آغاز شده است و نسخه‌ی ۵G نیز درآینده‌ی نزدیک به تولید انبوه خواهد رسید.

براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی منبع آگاه، تمام مدل‌های گلکسی S10 سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهند شد. گوشی‌های ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک توسعه‌یافته‌ی کوالکام که دقت و قابلیت اطمینان بیشتری دارند، رونمایی خواهند شد. درحالی‌که نسخه‌ی ۵.۸ اینچی از حسگر اثر انگشت نوری بهره خواهد برد.

همچنین مدل‌های گلکسی S10 با ابعاد متوسط و بزرگ‌تر، از نمایشگر دارای انحنا بهره می‌برند و سامسونگ قصد دارد این نسخه‌ها را با محافظ نمایشگر از پیش نصب‌شده به بازار عرضه کند. نمایشگرهای دارای انحنا نیاز به محافظ‌های گران‌قیمت‌تری دارند و باید ببینیم چرا سامسونگ تصمیم گرفته است محافظ نمایشگر این مدل گوشی‌ گلکسی اس ۱۰ را پیش از عرضه به بازار نصب کند.

انتظار می‌رود سامسونگ تولید Galaxy S10 X با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۵G و همچنین تولید گوشی هوشمند تاشدنی گلکسی را به زمان دیگری در امتداد سال ۲۰۱۹ میلادی و به کارخانه‌ی Gumi سامسونگ موکول کند. منبع آگاه داخل شرکت در ادامه‌ی صحبت‌های خود به The Investor اعلام کرده است که باتوجه به قیمت بالای گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ، نسبت به موفقیت فروش این دستگاه شک و تردید دارد.

انتظار می‌رود که سه مدل گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۴G در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه به‌همراه گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی ۵G و گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ معرفی شوند. با این وجود، انتظار نمی‌رود مدل ۵G و گوشی تاشدنی همانند نسخه‌های ۴G از تاریخ ۸ مارس برابر با ۱۷ اسفندماه در دسترس کاربران و در فروشگاه‌های بازار عرضه شوند.
منبع: زومیت

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp