آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / جرم زدایی مهم ترین استراتژی وزارت نیرو

جرم زدایی مهم ترین استراتژی وزارت نیرو

“رضا انجم شعاع” در سی و یکمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت نیرو در مشهد با اشاره به اینکه شورای حقوقی وزارتخانه بالاترین مرجع در وزارت نیروست، اظهار کرد: در صدد هستیم جلسات مشترک شورای حقوقی و مدیران مربوطه به صورت مشترک برگزار و مسائل چهره به چهره انتقال شود، چرا که جرم‌زدایی و پیشگیری از وقوع جرم یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های وزارت نیروست.

وی با بیان اینکه چند هدف برای ادغام این جلسات در دستور کار قرار دارد، افزود: تقویت هماهنگی و انتقال تجارب و ایده‌ها از اهداف برگزاری این جلسات مشترک است، زیرا تقویت عنصر هماهنگی بسیار کارگشا و ارزشمند و در کاهش هزینه‌ها موثر است.

معاون حقوقی، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو ادامه داد: بیش از ۱۴۰ هزار کیلومتر طول رودخانه‌های کشور باید صیانت و حفاظت شود تا شریان‌های حیاتی دچار مشکل نشوند، که تقویت عنصر هماهنگی اولین گام برای پیشگیری از تصرف بستر رودخانه یا اراضی ملی است.

وی با اشاره به انتقال تجارب و ایده‌ها گفت: با توجه به اینکه حجم پرونده‌های حقوقی در کشور زیاد است و حدود ۲۰۰۰ نفر همکار حقوقی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند، انتقال تجارب به یکدیگر در این زمینه، یکی از روش‌های ارزان و موثر به‌شمار می‌آید.

انجم‌شعاع با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه جامع حقوقی سبب تقویت تبادل اطلاعات میان مجموعه‌های حقوقی وزارت نیرو می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری منظم جلسات هم اندیشی برای بهبود ارتباط بین بخش‌های حقوقی صنعت آب و برق الزامی است.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp