آخرین اخبار

خانه / اخبار / رخشانی مهر: طرح حذف قبوض کاغذی در دستور کار قرار دارد

رخشانی مهر: طرح حذف قبوض کاغذی در دستور کار قرار دارد

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در نشست با مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه یک کشور در اراک، برنامه‌ریزی متمرکز و مدیریت مصرف برای عبور موفق از پیک تابستان را ضروری دانست.

“غلامعلی رخشانی‌مهر” در این نشست که با هدف تمرکز و پیگیری و اجرای فعالیت‌ها جهت آمادگی در برابر پیک بار شبکه در تابستان پیش‌رو برگزار شد، گفت: بیش از ۴۱ درصد از خدمات شرکت‌های توزیع برق در منطقه یک کشور ارائه می‌شود و به‌دلیل ترکیب نیروی انسانی متخصص در مجموعه صنعت برق کشور، خدمات ارزنده انجام شده در شرکت‌های توزیع برق قابل تسری به سایر شرکت‌هاست.

وی هدف از برگزاری این جلسه را گذر از پیک ۹۸ عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی متمرکز و مدیریت مصرف قطعاً برای عبور از پیک موفق تابستان ضروری است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اضافه کرد: اخذ موافقت استانداران برای تغییر ساعات اداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در بحث مدیریت مصرف به‌ویژه در ایام پیک سال باید با جدیت پیگیری شود.

رخشانی‌مهر بیان کرد: شرکت‌های توزیع برق سهمیه پیک‌سایی در بخش‌های مختلف را با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان بررسی و در اسرع وقت به توانیر اعلام کنند.

وی، انسجام‌بخشی، تبادل تجارب موفق و حل مسائل و مشکلات شرکت‌های توزیع برق را از دلایل مهم برگزاری جلسات عنوان کرد و با ارائه و تشریح مدلی برای نظارت سیستماتیک بر عملکرد شرکت‌های توزیع برق گفت: با هدف ارتقای خدمات و افزایش کارایی، ارزیابی شرکت‌های توزیع بر اساس شاخص‌های کمی قابل اندازه‌گیری در دستور کار است.

وی هدف از ارائه این مدل را شفاف‌سازی، تعریف شاخص‌های استاندارد، ایجاد بستر مناسب نرم افزاری و توسعه وب سرویس‌های مورد نیاز برای جمع‌آوری داده‌ها برشمرد.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی در دستور کار قرار دارد، افزود: بسترسازی‌ها و کارسازی‌های لازم جهت اجرای این طرح در دست بررسی است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه هدف ما احصا و رفع مشکلات و ایجاد مطالبه‌گری است، افزود: در این جلسات تعهداتی خواهیم داد و به‌دنبال آن مطالباتی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این نشست با بیان اینکه استفاده از نور طبیعی نقش بسزایی در کاهش مصرف برق دارد، از پروژه خلاقانه نورگیر طبیعی برای اولین بار در جمع مدیران ارشد توزیع برق کشور رونمایی کرد.

“محمد اله‌داد” با بیان اینکه سهم عمده مصرف برق استان مرکزی در بخش صنایع است، افزود: پروژه TOU (اصلاح ساعات تعرفه) برای سومین سال متوالی در استان مرکزی اجرا و نتایج آن تجزیه و تحلیل شده است.

در این جلسه، مدیران عامل و معاونان شرکت‌های توزیع حاضر، به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و طرح تجارب موفق خود در زمینه گذر از پیک بار تابستان پرداختند.

نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه یک کشور با حضور مدیران عامل، معاونان خدمات مشترکان و بهره برداری استان‌های اصفهان، البرز، تهران، قزوین، قم، مشهد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی و توزیع برق شهرستان‌های اصفهان و تهران بزرگ به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در اراک برگزار شد.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp