آخرین اخبار

خانه / اخبار / صورتحساب پیامکی قبض خود را چگونه اصلاح کنیم؟

صورتحساب پیامکی قبض خود را چگونه اصلاح کنیم؟

شرکت‌های توزیع چندی است که قبوض برق مشترکان را برای به صورت پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌کنند و مشترکان می‌توانند برای ثبت یا اصلاح اطلاعات صورتحساب خود از طریق سامانه تلفنی خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ در ساعات اداری روز‌های شنبه تا چهارشنبه و سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ در سایر ساعات و ایام هفته اقدام نمایند.

شرکت توزیع نیروی برق چندی است که قبوض مشترکان را برای به صورت پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌کند. خداحافظی با قبض کاغذی، اقدامی مثبت است و آن‌طور که وزیر ارتباطات، آذری جهرمی گفته است در صورت تحقق کامل آن، ۱۴۴۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی به همراه خواهد داشت. بااین‌حال هر نوآوری در ابتدا ممکن است مبهم باشد و در بعضی موارد، نارضایتی‌هایی را در میان شهروندان ایجاد کند. تماس‌ها، نظرات و بازخورد‌های شهروندان ما را بر آن داشت خواهان جزئیات و شفاف سازی بیشتر مسئولان شرکت توزیع نیروی برق تهران شویم. آنچه می‌خوانید پاسخ این شرکت به مهم‌ترین سوالات شهروندان است.

با سلام و احترام

بدین‌وسیله پاسخ سوالات مطرح‌شده اعلام می‌شود:

متن پیام صورتحساب برق شامل:

نام مشترک، سال و دوره، شماره بدنه کنتور، تاریخ قرائت، تاریخ مراجعه بعدی، مبلغ بدهی/ بستانکاری گذشته، شناسه قبض، شناسه پرداخت، مهلت پرداخت و مبلغ صورتحساب می‌باشد.

ضمناً لینک مشاهده و پرداخت قبض در متن پیام درج و امکان رؤیت و چاپ pdf صورتحساب، سوابق مصرف و پرداخت دوره‌های گذشته و اطلاعات عمومی مشترک می‌باشد.

۲- ۴۸ ساعت قبل از اتمام مهلت پرداخت صرفاً جهت یادآوری به مشترکین پیامی مبنی بر اینکه ۴۸ ساعت به اتمام مهلت پرداخت باقی مانده است ارسال می‌گردد.

۳- تمهیدات لازم جهت اجرای صحیح طرح حذف قبض کاغذی و جلب رضایت مشترکین پیش‌بینی گردیده است تا مشترکین با کمترین مشکل مواجه گردند. ضمنا سامانه تلفنی خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ در ساعات اداری روز‌های شنبه تا چهارشنبه و سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ در سایر ساعات و ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت یا اصلاح اطلاعات صورتحساب می‌باشد.

منبع:گسترش نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp