آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / فراخوان وزارت نیرو برای جلب همکاری سمن ها

فراخوان وزارت نیرو برای جلب همکاری سمن ها

مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو در نظر دارد برای توسعه همکاری با سمن‌ها و حرکت در مسیر پایدارسازی منابع آب و انرژی، مشارکت فعال سازمان‌های مردم نهاد حوزه آب، انرژی و محیط زیست را جلب نماید.
همکاری میان سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در زمینه‌های آب، انرژی و محیط زیست از بنیان‌های ضروری برای مدیریت پایدارسازی منابع آب و انرژی است. از این رو مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو برای حرکت در مسیر پایدارسازی منابع آب و انرژی در نظر دارد مشارکت فعال سمن‌های حوزه آب، انرژی و محیط زیست را جلب نماید.

براین اساس سازمان‌های مردم نهادی که مایل به همکاری با مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو هستند باید تا تاریخ ۲۸ اسفندماه سال جاری اطلاعاتی از قبیل: «مدارک نشان دهنده ثبت سمن در مراجع قانونی، اساسنامه، آدرس دفتر یا پایگاه اینترنتی، تلفن و ایمیل ارتباط با سمن»، «مدارک نشان دهنده فعال بودن از جمله فهرست فعالیت‌های انجام شده در زمینه آب، انرژی و محیط زیست» و «فهرست اعضای فعال با مشخصات تخصص و نوع همکاری و فعالیت اعضا» را برای این مرکز ارسال کنند.

همچنین سمن‌های آماده همکاری می‌توانند ایده‌های خود را نیز برای همکاری با وزارت نیرو به مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی این وزارتخانه ارسال کنند.

اولین نشست توسعه همکاری با سمن‌ها

این مرکز بعد از دریافت مدارک سمن‌ها، اولین نشست وزارت نیرو و سمن‌های حوزه آب، انرژی و محیط زیست را برنامه‌ریزی و در بهار سال آینده برگزار خواهد کرد؛ برنامه و محتوای این نشست با همکاری خود سمن‌ها تدوین خواهد شد.

سمن‌های آماده همکاری می‌توانند مدارک خود را تا ۲۸ اسفندماه به آدرس: تهران، خیابان، ولی عصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پلاک ۴ – ساختمان وزارت نیرو، طبقه پنجم، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی. کدپستی: ۱۹۹۶۸۳۳۹۱۳ ارسال کنند.

منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp