آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / نکات آموزش فروش برای فروشی موفق

نکات آموزش فروش برای فروشی موفق

تکنیک ها، نکات و اصول موفقیت و آموزش فروش هر روزه توسط فروشندگان اجرا می شوند. نرم افزارهای معمول در این زمینه، تضمین می کند که شما در حوزه کاری خود بهترین باشید.
آموزش فروش
۱٫جدی بگیرید. تصمیم بگیرید تمام راه ها را برای بهترین بودن، انجام دهید. همین امروز تصمیم بگیرید که ۱۰ % بالاتر باشید. هیچ چیز و هیچ کس جز خودتان نمی تواند شما را از بهترین بودن عقب بیاندازد.
۲٫چه چیزی شما را به عقب برمی گرداند؟ مهارت های خود را برای موفقیت شناسایی کنید. مهارت ضعیف خود را در راستای برنامه ریزی و عالی شدن بشناسید. از خود و رئیستان بپرسید:”برای تاثیر مثبت بر فروش، بهتر است چه مهارتی را توسعه داد و به طور مدارم اجرا کرد؟” هر جوابی که یافتید، بنویسید، برای آن ضرب العجل ایجاد کنید، برنامه ریزی کنید و هرروز بر روی آن کار کنید.
۳٫با افراد درست بگردید. با افراد موفق و مثبت بگردید. با افرادی در ارتباط باشید که از جان مایه می گذارند. از افراد منفی نگر و شاکی دوری کنید. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید پرواز یاد بگیرید، بهتر است با عقاب هم نشین باشید نه با بوقلمون!
۴٫مراقب سلامتی خود باشید.مراقب سلامت جسمانی خود باشید. برای فروش موثر، و از بین بردن دلسردی و ناامیدی، نیاز به انرژی زیادی دارید. غذای مناسب بخورید، ورزش کنید و به مقدار مناسب استراحت و تفریح کنید.
۵٫خودتان را بهترین تصور کنید.تصور کنید در زمینه کاری تان بالاترین رتبه را دارید. تمام روز فرض کنید که بهترین هستید. ناخودآگاهِ خود را با آموزش فروش پر کنید. خودتان را سرزنده، پرهیجان و احساساتی تصور کنید طوری که با اعتماد به نفس، مثبت و شایسته و لایق تمام زندگی خود را تحت کنترل دارید.
۶٫با خودتان مثبت صحبت کردن را تمرین کنید.به طور مستمر آن را تمرین کنید. گفتگوی درونی خود را کنترل کنید. آن طور که میخواهید صحبت کنید نه حالتی که ممکن است باشید.
۷٫نسبت به هدف خود مثبت عمل کنید.به جای واکنشی بودن، فعال باشید. اگر از درآمدتان راضی نیستید، از آنجا خارج شده و با مشتریان بیشتری روبرو شوید. اکثر فروشندگان موفق به شدت عمل گرا هستند. احساس ضرورت و نیاز دارند. کار را همین الان انجام می دهند! آن ها مجبور به خاتمه دادن کار هستند. گام های سریع برمیدارند و به سرعت به سمت خواسته هایش حرکت می کنند. این ها برخی از بهترین تمرینات فروشی است که فرد می تواند انجام دهد.
و خبر خوب این است، هرچه سریعتر گام بردارید، انرژی بیشتری خواهید داشت، زمینه بیشتری را پوشش می دهید و در نتیجه افراد بیشتری شما را خواهند دید. هرچه افراد بیشتری شما را ببینند، تجربه بیشتری به دست می آورید. و هرچه تجربه بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری خواهید داشت.
هرچه سریعتر حرکت کنید، بیشتر زندگی خود را کنترل می کنید و این را تضمین می کنید که در زمینه خود بهترین و بالاترین خواهید بود.
در آمریکا فروشندگان درمیان مهم ترین افراد می باشند. هر شرکتی برای بقای خود به فروشنده ای موفق نیاز دارد.فروش بالا دلیل اصلی موفقیت شرکت است و برعکس، فروش پایین دلیل شکست آن می باشد. تمرینات گفته شده را به کار بگیرید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.
http://www.briantracy.com/blog/sales-success/practice-the-7-sales-training-tips-of-sales-success/

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp