آخرین اخبار

خانه / اخبار / پرده هوشمند خورشیدی

پرده هوشمند خورشیدی

امروزه استفاده از انرژی‌های نو به دلیل قیمت ارزان و عدم آلودگی، مورد توجه بیشتری قرار گرفته و هر روز شاهد اختراع تجهیزات جدید با این تکنولوژی می‌باشیم.یکی از این اختراعات جدید پرده هوشمند SolarGaps بوده که این پرده از طریق نور خورشید برق تولید می‌کند و به این طریق در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند.

امروزه استفاده از انرژی‌های نو به دلیل قیمت ارزان و عدم آلودگی، مورد توجه بیشتری قرار گرفته و هر روز شاهد اختراع تجهیزات جدید با این تکنولوژی می‌باشیم.

یکی از این اختراعات جدید پرده هوشمند SolarGaps بوده که توسط مبتکر اوکراینی Yevgen Erik ارائه شده است. این پرده از طریق نور خورشید برق تولید می‌کند و به این طریق در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند.
این پرده‌ها شامل پنل‌های خورشیدی و کرکره‌های موتوری بوده و شما می‌توانید از طریق وای فای گوشی و یا بلوتوث گوشی آن را کنترل کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق اتصال SolarGaps به پریز‌های برق و تزریق برق به شبکه، هزینه قبض برق خانه را کاهش دهید. سازندگان این پرده اعلام کردند: استفاده از این محصول موجب کاهش ۷۰ درصدی مصرف انرژی منزل خواهد شد.

پرده‌های هوشمند SolarGap، در طول روز خورشید را دنبال می‌کنند و بهترین موقعیت زاویه ای، برای تولید انرژی سولار تجهیزات برقی خانه، آپارتمان و یا اداره تنظیم می‌کنند.

به گفته تولید کنندگان، این محصول ۱۰۰ وات انرژی را در ۱۰ فوت مربع پنجره تولید کرده که این میزان تامین‌کننده نیروی ۳۰ لامپ LED است.

این شرکت اعلام کرد: نصب این پرده خورشیدی ساده و راحت است و بعد از نصب، انرژی مصرفی دستگاه‌های موجود در منزل را تامین می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه تغییر در زاویه تیغه‌های پرده را داده تا جذب انرژی خورشیدی افزایش یابد.

این پرده خورشیدی از سلول‌های خورشیدی ساخته شده که طول عمر آن‌ها ۲۵ سال است. لایه بیرونی این پرده از آلومینیوم ساخته شده و سازگار با هر آب‌وهوایی تا دمای ۴۰ درجه زیر صفر و ۱۷۶ درجه فارنهایت است.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp