آخرین اخبار

خانه / اخبار فناوری اطلاعات / گوشی تاشدنی سامسونگ احتمالا آبان‌ماه امسال رونمایی می‌شود

گوشی تاشدنی سامسونگ احتمالا آبان‌ماه امسال رونمایی می‌شود

سامسونگ احتمالا در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک، به‌صورت رسمی از گوشی تاشدنی خود که از دو نمایشگر بهره می‌برد، رونمایی کند. مدت‌ها است که شایعاتی در ارتباط با گوشی تاشدنی سامسونگ به گوش می‌رسد؛ محصولی که گفته می‌شود کره‌ای‌ها به‌مدت چند سال روی آن کار کرده‌اند و ظاهرا قصد دارند تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸، به‌صورت رسمی از آن پرده‌برداری کنند.

سامسونگ به‌تازگی در صفحه‌ی توییترش به‌طور ضمنی اعلام کرده است که قصد دارد در جریان برگزاری کنفرانسSDC 2018 از این گوشی (یا در حالتی بدبینانه، نمونه‌ی اولیه‌ی آن) رونمایی کند. کره‌ای‌ها از کنفرانس امسال به‌عنوان «تقاطع بین حال و آینده» یاد کرده‌اند؛ آن‌ها همچنین در توییت خود، ویدیوی کوتاهی را قرار داده‌اند که در آن شاهد از هم باز شدن دو خط سفید و تبدیل شدن آن‌ها به یک پیکان هستیم. این ویدیو در نگاه اول، معرفی‌شدن یک گوشی تاشدنی (Foldable) را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

با این‌همه، انتشار این خبر، آن‌چنان تعجب‌ برانگیز نیست؛ از مدتی قبل شنیده بودیم که Samsung به پایان مراحل ساخت این گوشی رسیده و قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به‌صورت رسمی از آن رونمایی کند. دی‌جی کو، مدیر بخش موبایل این شرکت، در جریان مصاحبه‌ای با وب‌سایت CNBC در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که این محصول قرار است پیش از پایان ۲۰۱۸ معرفی شود.

قاطع میان حال و آینده؛ کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، جایی است که شما با دانش لازم برای ماندن بر لبه‌ی تکنولوژی، رودررو خواهید شد.

با این اوصاف، نخستین گوشی تاشدنی دنیا به‌احتمال بسیار زیاد تا چند هفته‌ی دیگر معرفی خواهد شد؛ خاطرنشان می‌کنیم که تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۱۸، برای روز هفتم نوامبر امسال (۱۶ آبان) تنظیم شده است.

 

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp